طراحی سایت خدماتی

طراحی سایت خدماتی از زمانی دارای اهمیت شد که ما در زندگی روزمره زمان برامون مهم شد و وقت نداشتیم خیلی از کارها و خدمات رو خودمون پیگیری کنیم ، برای همین شروع به استفاده از خدمات آنلاین یا حضوری کردیم و ترجیح دادیم به جای صرف زمان آنلاین خدمات مورد نظرمون رو سفارش بدیم.

سایت های خدماتی به سایت هایی گفته میشه که یک یا چند خدمات و به صورت آنلاین یا حضوری ارائه میدن ولی شما برای استفاده از این خدمات فقط کافیه وارد سایت بشید و خدمات مورد نظرتون رو سفارش بدید. مدیران سایت و مجموعه خدماتی خدمات مورد نظر شما رو تحلیل و بررسی و کارشناس مربوط رو به شما متصل یا اعزام میکنن.

طی سال های اخیر سایت های خدماتی زیادی شکل گرفتن که خدمات متنوعی رو ارائه میدن و زندگی رو برای من و شما بسیار ساده تر و راحت تر کردن. بعضی ها موفق و بعضی ها با شکست مواجه شدن چون بازار هدف خودشون رو نتونستن پیدا کنن ، از نمونه های موفق سایت های خدماتی یا مجموعه ها میشه به سایت خدمات خشکشویی ، حمل و نقل و اسباب کشی ، تعمیرات و نگهداری و همچنین خدمات کامپیوتری و خیلی موارد دیگه اشاره کرد که تونستن بازار هدف خوبی رو پیدا کنن و سود خوبی هم کسب کنن ، خدمات تخصصی تری هم میشه به این دسته اضافه کرد مثل کارشناسی خودرو در محل و یا تعوضی و سرویس ماشین در محل

ویژگی های اصلی سایت خدماتی

امکان تعریف خدمات نامحدود

هر تعداد خدمات که داشته باشید با طراحی سایت خدماتی میتوانید ارائه کنید و هیچ محدودیتی در این موضوع نخواهید داشت. هر چه خدمات شما تخصصی تر و در دسترس تر باشد مخاطبین شما بیشتر خواهد شد.

امکان تعریف کدهای تخفیف مناسبتی

کدهای تخفیف همیشه کارآمد بوده و کدهای تخفیف باعث فروش بیشتر شده و مخاطبین وفادار میمانند ، در هر مناسبت میتوانید کد تخفیف اختصاصی همان مناسبت را با درصد مشخص تعریف و ارائه کنید.

امکان تعریف متخصصان نامحدود

اگر خدمات متنوعی را ارائه میکنید پس میتوانید برای هر خدمات به صورت جداگانه متخصص مربوط به همان خدمات را ارائه نمایید و هیچ محدودیتی در تعریف تعداد خدمات و متخصص در سیستم نخواهید داشت.

امکان تعریف درصد سود مشخص

زمانی که برای هر خدمات یک متخصص تعیین میکنید در همان بخش میتوانید درصد سود دریافتی از این خدمات را برای هر متخصص مشخص نمایید و سیستم حسابداری کوچک سیستم را مشخص و بررسی کنید.

امکان تعریف پشتیبانی سیستمی

یکی از مهمترین بخش ها در این سیستم پشتیبانی کاربران و متخصصان است که شما میتوانید با سیستم پشتیبانی حرفه ای هر 2 مورد را داشته و به سادگی به پشتیبانی هر گروه به صورت جداگانه بپردازید.

امکان تعریف محاسبه گر خدمات

محاسبه گر خدمات یکی از مواردی است که کاربران میتوانند با این ابزار خودشان به صورت صحیح و مستقیم هزینه ی خدمات درخواستی خود را محاسبه و با خیال آسوده ثبت سفارش نمایند و از خدمات سایت استفاده کنند.

امتیاز شما باعث دلگرمی ماست...