طراحی سایت فوری

راه حل فوری برای رسیدن به نتیجه سریعتر طراحی سایت

شرکت طراحی سایت و سئو آرتیمان وب

اهمیت طراحی سایت فوری

طراحی سایت فوری زمانی مورد نیاز است که شما خواسته یا ناخواسته مجبور به داشتن وب سایت می شوید. برای مثال می خواهید در نمایشگاه شرکت کنید و زمان زیادی تا شروع آن نیست و یا به همایشی دعوت شدید و سخنرانی دارید و باید نمونه کارهای خود را در آن همایش پرزنت کنید و انواع حالت های مختلف ممکن است پیش آید تا شما نیاز به طراحی سایت فوری داشته باشید، حتما می دانید که کار طراحی سایت در حالت عادی بین ۱۰ تا ۳۵ روز زمان می برد ولی می توان این زمان را کاهش داد. لزوم داشتن وب سایت در هر شغل و کسب و کاری از هیچ کس پنهان نیست ، در هر کسب و کاری می توان از وب سایت برای رونق آن استفاده کرد ، داشتن وب سایت شما را از محله، محدوده یا شهر خود جدا کرده و می توانید با داشتن وب سایت رقابت و بازه کسب و کار خود را بزرگ و میزان فعالیت خود را بیشتر کنید.

ساخت سایت فوری

مشاوره طراحی سایت فوری

ما به شما در ساخت خط فکری کمک می کنیم

مشاوره راه اندازی فوری سایت

در تمامی مراحل طراحی سایت فوری و شروع کسب و کار ما مشاور و همراه شما خواهیم بود و در تمامی مراحل مشاوره های رایگانی را برای شروع ، راه اندازی و پس از آن ادامه روند کاری را خواهیم داشت . این مشاوره ها رایگان و بدون محدودیت زمانی خواهد بود تا ما اطمینان حاصل کنیم که شما مناسب ترین روش را برای شروع و ادامه راه اندازی انتخاب کنید.

مشاوره تبلیغاتی و گسترش

در تمامی مراحل کار ما پیشنهاداتی را به شما ارائه میکنیم که با کمترین هزینه بیشترین نتیجه را از سایت خود دریافت کنید و تجربه خوبی از راه اندازی یک وب سایت جدید داشته باشید، تمامی روش های ارائه شده در جلسات مشاوره تست شده و مشخص هستند و هدف ما صرفا رشد کسب و کار آنلاین شما خواهد بود زیرا رشد شما یعنی رشد ما.

آیا واقعا میتوان طراحی سایت فوری انجام داد؟

اگر پاسخ کوتاه میخواهید بله، میتوان یک وب سایت را طی نیم روز یا حتی ۲۴ ساعت طراحی و تحویل مشتری داد. در این شرایط خاص تیم طراحی سایت آرتیمان وب طی یک جلسه اولیه ساختار را تهیه و کدنویسی و طراحی سایت به جای ۱ نفر بین ۲ تا ۶ نفر تقسیم شده و با این کار سرعت کار را تا ۶ برابر بیشتر میکنیم و شما در سریع ترین زمان ممکن به سایت مورد نظر خود خواهید رسید. در این پروسه ما با مدیریت پروژه صحیح و بخش بندی کردن موارد طراحی سایت بین افراد تیم کار طراحیه اولیه، رابط های کاربری، تولید و بارگذاری محتوا، پیاده سازی و کدنویسی و همچنین پیاده سازی نهایی کدها و گرافیک ها را بین تیم تقسیم کرده و سایت را در کمترین زمان ممکن آماده و پیاده سازی و تحویل خواهیم داد.

برای داشتن یک وب سایت مواردی را باید بدانید :

  1. دامنه یا نام وب سایت (مثل google.com)
  2. هاست یا فضای مورد نیاز برای بارگذاری اطلاعات
  3. انتخاب نوع طراحی وب سایت
  4. انتخاب یک تیم برای اجرا و مشاوره دقیق

حال سوال اصلی اینجاست که آیا واقعا میتوان طراحی سایت سریع انجام داد و برای مثال در کمتر از یک روز یک وب سایت کامل داشت ؟ آیا از کیفیت کار کاسته خواهد شد ؟ هزینه طراحی سایت فوری چه تفاوتی با طراحی سایت معمولی دارد ؟ واقعا چقدر سریع سایت طراحی میشه ؟ در ادامه به تک تک سوالات شما پاسخ میدهیم.

طراحی سایت فوری

آیا در طراحی سایت فوری از کیفیت کار کاسته خواهد شد؟

همان طور که در بالا توضیح دادیم در این شرایط پروژه را مدیریت و بین ۲ تا ۶ نفر تقسیم میکنیم تا سرعت را تا ۶ برابر بالاتر ببریم ولی در هیچ کجا از این توضیحات نگفتیم کیفیت را فدای سرعت میکنیم، هیچ تفاوتی در طراحی سایت فوری و زمان دار از نظر ما وجود ندارد. ما زمان را بین افراد تیم تقسیم میکنیم و شما را ۲۴ ساعته یا حتی ۶ ساعته به سایت مورد نظرتان می رسانیم. در آرتیمان وب هیچ گاه در هیچ حالتی کیفیت کار را فدای هیچ چیز نکردیم، نمیکنیم و نخواهیم کرد. کیفیت یک پروژه برای ما بسیار مهم است و این موضوع به اندازه ای در تمامی پروسه ها برای ما مهم است که در تمامی موارد هیچ وقت به میزان هزینه پروژه توجهی نمی کنیم، پروژه ها جزوی از تیم ما هستند و جزئی از نمونه کارهای ما پس همیشه کیفیت برای ما مهمترین نکته خواهد بود.

هزینه طراحی سایت فوری و سریع

چه سایتی را می توان به صورت فوری و سریع طراحی کرد ؟

تقریبا می توان گفت تمامی انواع سایت ها را می توان با طراحی سایت فوری انجام داد ولی برای مثال فروشگاهی با بیش از 5000 محصول را نمی توان طی 24 ساعت طراحی و پیاده سازی کرد پس از این رو شما باید طراحی سایت فروشگاهی انجام دهید، سایت هایی مناسب طراحی فوری است که محتوای کم حجم تر داشته باشند، مانند طراحی سایت شرکتی، طراحی سایت شخصی، طراحی سایت پزشکی، طراحی سایت وردپرس و طراحی سایت مهاجرتی این نوع از وب سایت ها را میتوان به صورت فوری طراحی و اجرا نمود، حال سوال بعدی اینجاست که بعد از طراحی سایت فوری آیا امکان تکمیل و گسترش وب سایت وجود دارد یا خیر؟ همیشه و در هر زمان شما می توانید وب سایت خود را تکمیل و گسترش دهید، شما یک وب سایت داینامیک با تکنولوژی ریسپانسیو دریافت خواهید کرد که همیشه می توانید آن را گسترش و توسعه دهید.

وب سایت طراحی شده و آنلاین
0 +
مشتری فعال و آنلاین
0 +
پکیج تبلیغاتی فعال
0 +

هزینه طراحی سایت سریع چقدر است؟

در توضیحات گفتیم زمان را بین تعداد بیشتری از افراد تیم تقسیم می کنیم پس قطعا از نظر هزینه ای باید هزینه بیشتری را برای یک پروژه سریع در نظر بگیرید ولی باز هم نیاز نیست نگران این موضوع باشید زیرا تیم آرتیمان وب مشاور و همراه شماست و درباره قیمت طراحی سایت فوری هم به صورت کاملا تخصصی با شما هماهنگ خواهد شد. ولی این موضوع را در نظر داشته باشید که شما یک سایت را به طور معمول طی ۱۰ تا ۳۵ روز تحویل میگیرید ولی در این حالت طی کمتر از ۲۴ ساعت سایت را تحویل خواهید گرفت. 

اگر بخواهیم صادقانه بیان کنیم باید بگیم هزینه طراحی سایت سریع با توجه به تمامی توضیحاتی که داده شد حدود 30% تا 50% بیشتر از حالت عادی طراحی وب سایت است که علت های آن را نیز بیان کردیم ولی با این وجود مهم است که مشتری نیز از مبلغی که پرداخت میکند رضایت خاطر داشته باشد ، پس در زمان عقد قرارداد یا صحبت تلفنی با مرکز تماس آرتیمان وب این موضوع نیز حل و فصل خواهد شد.

قیمت طراحی سایت فوری

قیمت طراحی سایت فوری شرکتی / پزشکی / معرفی

طراحی سایت ساده

برای شروع

20 میلیونتومان
هاست 2 گیگ ایران/آلمان
دامنه یک ساله رایگان
بدون محدودیت صفحات و محتوا
پشتیبانی 3 ماهه رایگان
گرافیک پایه و بدون لایسنس
قالب طراحی ساده
ریسپانسیو و سرعت بهینه
بهینه سازی گوگل اولیه
تنظیمات امنیتی و هاست امن
شامل تمامی امکانات پایه
آموزش رایگان در محیط شرکت

طراحی سایت حرفه ای

گسترش و ادامه

30 میلیونتومان
هاست 5 گیگ ایران/ آلمان
شامل تمامی موارد ساده
گرافیک نیمه حرفه ای با لایسنس
پشتیبانی 6 ماهه رایگان
قالب طراحی حرفه ای
طراحی اسلایدر متحرک و اختصاصی
بدون محدودیت در ایجاد امکانات
طراحی نشان و لوگوی اختصاصی
سئو بیس و بهینه سازی داخلی
نصب ابزارهای حرفه ای سئو
آموزش رایگان در محیط شرکت

طراحی سایت ویژه

حرفه ای شو

41 میلیونتومان
هاست 10 گیگ ایران/آلمان
شامل تمامی موارد حرفه ای
گرافیک اختصاصی با لایسنس
پشتیبانی 12 ماهه رایگان
قالب طراحی اختصاصی
طراحی اسلایدر اختصاصی
بدون محدودیت در سفارش امکانات
طراحی نشان و لوگو و ست اداری
سئو بیس و بهینه سازی کامل
نصب و آموزش ابزارهای حرفه ای سئو
آموزش رایگان در محیط شرکت

امکانات، خدمات و نکات مهم

هزینه طراحی سایت فوری

هزینه طراحی سایت فوری فروشگاهی کالا و خدمات

طراحی سایت فروشگاهی فوری

ساده

23 میلیونتومان
هاست 10 گیگ پرسرعت ایران
هاست و دامنه یک ساله رایگان
بدون محدودیت در دسته بندی و نمایشتوا
پشتیبانی 3 ماهه رایگان
گرافیک پایه و بدون لایسنس
قالب طراحی ساده
ریسپانسیو و سرعت بهینه
بهینه سازی گوگل اولیه
تنظیمات امنیتی و هاست امن
شامل تمامی امکانات یک فروشگاه اینترنتی
ورود محصولات رایگان / 50 محصول
آموزش رایگان در محیط شرکت و آنلاین

طراحی سایت فروشگاهی فوری

حرفه ای

50 میلیونتومان
هاست 20 گیگ پر سرعت ایران
شامل تمامی موارد فروشگاهی ساده
گرافیک اختصاصی با لایسنس
پشتیبانی 12 ماهه رایگان
طراحی اختصاصی قالب سایت
طراحی اسلایدر متحرک و اختصاصی در تمامی دسته ها
بدون محدودیت در ایجاد امکانات
طراحی نشان و لوگوی اختصاصی
سئو بیس و بهینه سازی داخلی
ورود محصولات رایگان / 100 محصول
نصب و آموزش ابزارهای حرفه ای سئو
آموزش رایگان در محیط شرکت و آنلاین

امکانات، خدمات و نکات مهم

ما چه کمکی می کنیم که طراحی سایت فوری داشته باشید؟

  • ما در آرتیمان وب طراحی سایت سریع را بر اساس قوانین گوگل انجام می دهیم، مهمترین نکته در طراحی سایت رعایت هر چه بیشتر اصول است، در تمامی سایت هایی که ما طراحی می کنیم اولویت اصلی و مهم رعایت قوانین گوگل است.
  • ما وب سایت شما را بهینه و بر اساس سئو اولیه تحویل می دهیم، آرتیمان وب در این سال ها تلاش کرده تا قوانین به روز گوگل را رعایت و سایت ها را با این قوانین طراحی و اجرا کند. این قوانین بسیار مهم هستند چون سایت شما باید در گوگل جایگاه بگیرد و این جایگاه است که کسب و کار شما را به دیگران بیشتر نمایش می دهد. برای مشاهده قیمت سئو حرفه ای روی این لینک کلیک کنید.
  • ما قیمت مناسبی برای این نوع از سایت ها در نظر گرفته ایم کافیست با ما تماس بگیرید و موضوع پروژه را به کارشناسان ما بگویید تا آن ها بر اساس خواسته شما در همان تماس اولیه هزینه و زمان را به شما اعلام نمایند.
  • ما هر نوع وب سایتی را به صورت فوری طراحی می کنیم، طراحی سایت فوری شرکتی، فروشگاهی، شخصی، پزشکی، خبری، گردشگری، مهاجرتی و هر نوع سایتی که مورد نیاز شما باشد. با توجه به توضیحات بالا نیازی نیست نگران حجم سایت یا نمونه کارها و محصولاتتان باشید، ما همراه شما هستیم.
  • ما سایت فوری را به صورت داینامیک با شما تحویل می دهیم که با این کار شما میتوانید ۰ تا ۱۰۰ سایت را خودتان مدیریت کنید.
  • ما سایت فوری را به همراه هاست و دامنه یک ساله رایگان در اختیار شما خواهیم گذاشت.
  • ما سایت شما را ۲۴ ساعته و ۷ روز هفته پشتیبانی خواهیم کرد.

در شرایط بد اقتصادی و هجوم مردم به سمت سفارشات اینترنتی شما هم میتوانید به سادگی در سریع ترین زمان ممکن یک وب سایت به روز داشته باشید .

نمونه کارهای طراحی سایت

چرا طراحی سایت آرتیمان وب؟

سئو و بهینه سازی سایت

داشتن یک سایت به تنهایی کافی نیست و شما باید پس از طراحی سایت سئو یا بهینه سازی خود را آعاز کنید ولی قبل از آن باید بدانید که تمامی سایت های طراحی شده آرتیمان وب سئو بیس بوده و تمامی اصول اولیه و پایه سئو روی آن اجرا میگردد.

پشتیبانی فنی مداوم

پس از طراحی سایت نکته مهم و بسیار مهم پشتیبانی سایت است که از لحظه شروع طراحی تا زمانی که همکار تجاری آرتیمان وب هستید این پشتیبانی ادامه خواهد داشت ، پشتیبانی فنی آرتیمان وب بدون قید و شرط بوده و همیشه در حال اجرا است.

ریسپانسیو و قابل تغییر

سایت های طراحی شده توسط آرتیمان وب همگی ریسپانسیو بوده و در تمامی دستگاه ها به درستی نمایش داده میشوند. چه در موبایل ، چه در تبلت و چه در کامپیوتر های شخصی و لپتاپ وب سایت شما به درستی نمایش داده می شود.

سرعت و امنیت سایت

سرعت و امنیت سایت یکی دیگر از مهمترین نکات در طراحی سایت است که شما باید بدانید سایت شما در مقایسه با رقبا سرعت بیشتری داشته و از امنیت کافی برخوردار است. با توجه به سئو بیس بودن طراحی ها و استفاده از سرورهای امن این مهم رقم خواهد خورد.

همیشه در دسترس هستیم تا بتوانیم خدماتی متمایز و پشتیبانی حرفه ای را ارائه نماییم. در صورتی که توضیحات بالا کافی نبود و یا ابهامی در موارد داشتید حتما با ما در ارتباط باشید و پرسش های خود را مطرح نمایید. همچنین میتوانید از مشاوره رایگان ما نیز استفاده نمایید و تمامی پرسش های خود را مطرح نمایید.

همین حالا با مشاورین ما در ارتباط باشید…

مشاوره طراحی سایت و سئو
4.5/5 - (15 امتیاز)