طراحی سایت شرکتی

طراحی سایت شرکتی با امکانات کامل و قابلیت های حرفه ای

طراحی سایت و سئو سایت حرفه ای را با آرتیمان وب تجربه کنید

اهمیت طراحی سایت شرکتی

طراحی سایت شرکتی از زمانی اهمیت پیدا کرد که روش های سنتی فروش منسوخ شد، قبل از شروع سال 1398 خیلی بحث بود که چرا یک شرکت باید ساختارهای دیجیتال مارکتینگ را شروع کند. در آن زمان ما به مشتری ها دلایل مختلفی را ارائه می کردیم و برخی این توضیحات ما را جدی می گرفتند و بعضی ها به توضیحات ما می خندیدند! بعد از شیوع کرونا شرکت ها به تکاپو افتادند که دیجیتال مارکتینگ خودشان رو شروع کنند. چرا که دیگر خرید های حضوری و ساختارهای قدیمی فروش، جواب نمی داد و شرکت ها شروع به ضعیف شدن کردند. در همان زمان شرکت هایی که چند سال قبل شروع به فروش اینترنتی کرده بودند به شدت رشد کردند.

اولین مرحله دیجیتال مارکتینگ داشتن یک وب سایت کامل است. امروزه شرکت شما با هر موضوع و فعالیت باید یک وب سایت در سطح جهانی داشته باشد. حالا چرا می گوییم باید؟ وب سایت یک شرکت، جایی است که شما می توانید در آن خدمات، محصولات، فعالیت ها و اطلاعات کامل شرکتتان را ارائه دهید و همچنین سایت، جایی برای ارتباط مستقیم شما و مشتری هایتان خواهد بود. با طراحی سایت وردپرس، شما از امکانات کامل یک وب سایت بهره مند خواهید شد. 

در این صفحه خواهید دید...

در ادامه این مطلب به موارد زیر اشاره خواهیم کرد:

  • قبل از شروع طراحی سایت شرکتی چه مواردی را باید در نظر داشته باشیم؟ 
  • امکانات یک وب سایت شرکتی چیست؟
  • هزینه یا قیمت طراحی سایت شرکتی چقدر است؟
  • تفاوت قالب آماده و اختصاصی در طراحی سایت شرکتی چیست؟
  • برخی از پرسش و پاسخ های مطرح در زمان طراحی سایت شرکتی

اینها اصلی ترین موارد قبل از شروع کار طراحی سایت شرکتی است. شعار همیشگی ما در آرتیمان وب این است که کیفیت یک سایت نباید فدای کمیت آن شود و از این رو سعی کرده ایم تمامی پرسش های شما را به صورت صحیح و دقیق پاسخ دهیم.

مشاوره طراحی سایت شرکتی

ما به شما در ساخت خط فکری کمک می کنیم

مشاوره راه اندازی سایت شرکتی

در تمامی مراحل طراحی سایت شرکتی و شروع کسب و کار ما مشاور و همراه شما خواهیم بود و در تمامی مراحل مشاوره های رایگانی را برای شروع، راه اندازی و پس از آن ادامه روند کاری را خواهیم داشت. این مشاوره ها رایگان و بدون محدودیت زمانی خواهد بود تا ما اطمینان حاصل کنیم که شما مناسب ترین روش را برای شروع و ادامه راه اندازی انتخاب کنید.

مشاوره تبلیغاتی و گسترش

در تمامی مراحل کار ما پیشنهاداتی را به شما ارائه می کنیم که با کمترین هزینه بیشترین نتیجه را از سایت خود دریافت کنید و تجربه خوبی از راه اندازی یک وب سایت جدید داشته باشید. تمامی روش های ارائه شده در جلسات مشاوره تست شده و مشخص هستند و هدف ما صرفا رشد کسب و کار آنلاین شما خواهد بود زیرا رشد شما یعنی رشد ما.

وب سایت طراحی شده و آنلاین
0 +
مشتری فعال و آنلاین
0 +
پکیج تبلیغاتی فعال
0 +

هزینه طراحی سایت شرکتی

قیمت طراحی سایت شرکتی

طراحی سایت ساده

برای شروع

18 میلیون/تومان
هاست 2 گیگ ایران/آلمان
دامنه یک ساله رایگان
بدون محدودیت صفحات و محتوا
پشتیبانی 3 ماهه رایگان
گرافیک پایه و بدون لایسنس
قالب طراحی ساده
ریسپانسیو و سرعت بهینه
بهینه سازی گوگل اولیه
تنظیمات امنیتی و هاست امن
شامل تمامی امکانات پایه
آموزش رایگان در محیط شرکت

طراحی سایت حرفه ای

گسترش و ادامه

26 میلیون/تومان
هاست 5 گیگ ایران/ آلمان
شامل تمامی موارد ساده
گرافیک نیمه حرفه ای با لایسنس
پشتیبانی 6 ماهه رایگان
قالب طراحی حرفه ای
طراحی اسلایدر متحرک و اختصاصی
بدون محدودیت در ایجاد امکانات
طراحی نشان و لوگوی اختصاصی
سئو بیس و بهینه سازی داخلی
نصب ابزارهای حرفه ای سئو
آموزش رایگان در محیط شرکت

طراحی سایت ویژه

حرفه ای شو

54 میلیون/تومان
هاست 10 گیگ ایران/آلمان
شامل تمامی موارد حرفه ای
گرافیک اختصاصی با لایسنس
پشتیبانی 12 ماهه رایگان
قالب طراحی اختصاصی
طراحی اسلایدر اختصاصی
بدون محدودیت در سفارش امکانات
طراحی نشان و لوگو و ست اداری
سئو بیس و بهینه سازی کامل
نصب و آموزش ابزارهای حرفه ای سئو
آموزش رایگان در محیط شرکت

امکانات، خدمات و نکات مهم

قیمت طراحی سایت شرکتی به چه عواملی بستگی دارد؟

قیمت طراحی سایت شرکتی بر اساس چندین معیار مشخص می شود ولی ما در آرتیمان وب راه را بسیار ساده کردیم و شما را درگیر پیچیدگی های انتخاب بین امکانات نخواهیم کرد. ولی قبل از این که قیمت را اعلام کنیم می خواهیم توضیحاتی در مورد این قیمت گذاری با شما به اشتراک بگذاریم. در قیمت طراحی سایت چند نکته بسیار مهم است:

  1. امکانات درخواستی برای طراحی سایت شرکتی
  2. حجم محتوای شما برای طراحی سایت شرکتی
  3. حجم هاست مورد نیاز و نوع هاست
  4. نوع طراحی سایت شرکتی (عمومی یا اختصاصی)
  5. زمان اجرای طراحی وب سایت شرکتی

 

هزینه طراحی سایت فوری کمی از مبالغ بالا بیشتر است.

چرا همکاری با ما؟

تمامی وب سایت های طراحی شده توسط ما پشتیبانی سالیانه دارند. در صورتی که از هاست های ما استفاده کنید پشتیبانی ما تا زمانی خواهد بود که بر روی هاست شرکت هستید. ممکنه برایتان جای سوال باشد که بعد از طراحی سایت شرکتی چقدر باید هزینه کنیم. شما پس از طراحی سایت هیچ هزینه ای به عنوان شارژ یا هزینه های سالیانه نخواهید داشت و صرفا شما سالیانه هزینه هاست و دامنه را تمدید می کنید.

در صورت نیاز، پس از اتمام طراحی سایت شرکتی، می توانید از خدمات جانبی ما نیز استفاده نمایید. خدماتی مثل پشتیبانی محتوایی سایت، سئو و بهینه سازی وب سایت و یا خدمات شبکه های اجتماعی.

نکته: هاست و دامنه وب سایت، اتصال پنل پیامکی و درگاه پرداخت برای سال اول رایگان خواهد بود.

موارد مهم در طراحی سایت شرکتی

نکته مهم: هاست و دامنه وب سایت برای سال اول رایگان خواهد بود.

قبل از شروع بحث طراحی سایت شرکتی باید بدانیم دامنه مورد نظر شرکت شما چیست. دامنه ها قوانینی دارند که نمی توانیم آن ها را نقض کنیم و باید بر اساس این قوانین نام دامنه خود را انتخاب کنیم. برای مثال در زمان ثبت دامنه شما نمی توانید 3 حرف کمتر یا 63 حرف بیشتر داشته باشید و یا تنها مجاز به استفاده از حروف انگلیسی و ارقام و نشانه (-) می باشید.

پس از مشخص شدن ساختار دامنه و هاست باید به سراغ اطلاعات موجود شرکت و خدمات و محصولات برویم. اطلاعاتی مانند متن درباره ما، خدمات و محصولات، تصاویر محیط شرکت، توضیحات و تعریف خدمات و محصولات و بسیاری موارد دیگر. پس از آن به مرحله قیمت طراحی سایت شرکتی می رسیم که باید بدانیم چه امکاناتی مدنظر است و خواسته های شما برای طراحی سایت شرکتی چه مواردی است که پس از آن قیمت در لحظه محاسبه و اعلام می شود.

 

سپس مشخص می کنیم که پس از طراحی سایت شرکتی چه امکانات مجزایی از آرتیمان وب درخواست دارید. مانند خدمات پشتیبانی محتوایی، خدمات دیجیتال مارکتینگ، خدمات سئو و بهینه سازی وب سایت و یا خدمات پشتیبانی و نگهداری وب سایت. در این مرحله در صورت درخواست ضمیمه ای به قرارداد اضافه می شود که این موارد در آن درج می گردد.

در مرحله پایانی این نکته برای ما بسیار مهم است که طراحی سایت شرکتی به صورت عمومی انجام می شود یا به صورت اختصاصی. در هر 2 مدل طراحی، امکانات یکسان است ولی در نوع طراحی و ظاهر سایت تفاوت های بسیار زیادی را قائل هستیم. این نکته که چه نوع طراحی مدنظر است در قیمت تمام شده طراحی سایت تاثیر پذیر بوده و قیمت نهایی طراحی سایت شرکتی را متفاوت خواهد کرد.

انواع هاست های استفاده شده در آرتیمان وب شامل هاست ایران و آلمان است و تمامی هاست ها CPANEL بوده و به صورت اختصاصی برای شما خریداری می شود.

امکانات وب سایت شرکتی چیست؟

به صورت خلاصه امکاناتی که در طراحی سایت شرکتی مطرح است تا ۸۰% مشابه امکاناتی است که در طراحی سایت پزشکی، طراحی سایت شخصی و یا طراحی سایت فروشگاهی مطرح می گردد. ولی اختلاف آن ها را در زیر لیست می کنیم و سپس آن ها را با هم بررسی می کنیم.

تفاوت قالب آماده و اختصاصی در طراحی سایت شرکتی چیست؟

قالب های آماده طراحی سایت، قالب هایی هستند که از پیش توسط طراحان حرفه ای طراحی شده اند و برای فروش بر بستر وب قرار می گیرند. این قالب ها معمولا تمامی امکانات و ساختارهای موجود برای طراحی سایت کامل را دارا هستند و معمولا قیمت های مناسبی دارند. این نوع از قالب ها ساختار مناسب و بسیار ساده ای دارند که افراد به راحتی بتوانند ساختار سایت خودشان را پیاده سازی و اجرا کنند.

ما در آرتیمان وب صرفا از ساختارهای پایه و بیس این قالب ها استفاده می کنیم و تمام ساختار طراحی و تصاویر را خودمان بر اساس نیاز سایت بازطراحی می کنیم. معمولا اگر کسی آشنایی کاملی با این ساختارهای آماده نداشته باشد حتی نمی تواند تشخیص دهد که ما از چه قالب و ساختاری استفاده کردیم. یک نکته بسیار مهم این است که ما از قالب به عنوان ابزار استفاده می کنیم و آن را جزئی از ساختار سایت در نظر می گیریم و چیزی که مهم است نوع استفاده از این ابزار است و امکانات خاصی که روی آن پیاده سازی می کنیم.

پس این عدد، بابت تجربه ما در این امر است. ساختارهای خاصی که داریم و همچنین تمامی سایت هایی که توسط ما طراحی می شود تمام اصول طراحی سایت و سئوی گوگل را شامل می شود که در اصطلاح ما به این نوع از ساختارها طراحی سایت بر پایه سئو گفته می شود. حالا این مدل چه تفاوت هایی دارد؟ تفاوت اصلی این نوع از طراحی در این است که سایت شما بدون سئو سایت در نتایج نشان داده می شود (این حرف به این معنی نیست که سایت روی کلمات کلیدی اصلی بالا می آید بلکه روی کلمات ساده بدون سئو بالا می آید). باز هم به این معنی نیست که سایت شما نیاز به سئو ندارد و خود به خود افزایش رتبه پیدا می کند، بلکه به این معنی است که سئو داخلی سایت شما به صورت کامل انجام می شود و تمام اصول سئو در طراحی سایت شرکتی شما رعایت می شود.

قالب اختصاصی طراحی سایت شرکتی

در اینجا فقط به نکات کلیدی قالب اختصاصی طراحی سایت شرکتی اشاره می کنیم:

  1. تمام تصاویر، ویدئوها و رنگبندی ها به صورت اختصاصی برای شما طراحی می شود و تمام این موارد لایسنس دارند.
  2. خود قالبی که استفاده می شود لایسنس دارد.
  3. قالب کپی نیست و کدهای یونیک در قالب استفاده شده است.
  4. از نظر ظاهری گرافیست مجموعه، بر اساس روانشناسی رنگها و ساختارهای سازمانی شما قالب رو طراحی می کند.
  5. سرعت لود سایت بسیار سریع است و نوع دسترسی های سایت بر اساس ساختار سئو گوگل داده می شود.
  6. سئو بسیار قوی دارد و لینک های داخلی و ساختارهای الگوریتم سئو در طراحی قالب به کار برده می شود.

نمونه کارهای طراحی سایت شرکتی

چرا طراحی سایت شرکتی آرتیمان وب؟

سئو و بهینه سازی سایت

داشتن یک سایت به تنهایی کافی نیست و شما باید پس از طراحی سایت سئو یا بهینه سازی خود را آغاز کنید ولی قبل از آن باید بدانید که تمامی سایت های طراحی شده آرتیمان وب سئو بیس بوده و تمامی اصول اولیه و پایه سئو روی آن اجرا میگردد.

پشتیبانی فنی مداوم

پس از طراحی سایت نکته مهم و بسیار مهم پشتیبانی سایت است که از لحظه شروع طراحی تا زمانی که همکار تجاری آرتیمان وب هستید این پشتیبانی ادامه خواهد داشت، پشتیبانی فنی آرتیمان وب بدون قید و شرط بوده و همیشه در حال اجرا است.

ریسپانسیو و قابل تغییر

سایت های طراحی شده توسط آرتیمان وب همگی ریسپانسیو بوده و در تمامی دستگاه ها به درستی نمایش داده میشوند. چه در موبایل ، چه در تبلت و چه در کامپیوتر های شخصی و لپتاپ وب سایت شما به درستی نمایش داده می شود.

سرعت و امنیت سایت

سرعت و امنیت سایت یکی دیگر از مهمترین نکات در طراحی سایت است که شما باید بدانید سایت شما در مقایسه با رقبا سرعت بیشتری داشته و از امنیت کافی برخوردار است. با توجه به سئو بیس بودن طراحی ها و استفاده از سرورهای امن این مهم رقم خواهد خورد.

همیشه در دسترس هستیم تا بتوانیم خدماتی متمایز و پشتیبانی حرفه ای را ارائه نماییم. در صورتی که توضیحات بالا کافی نبود و یا ابهامی در موارد داشتید حتما با ما در ارتباط باشید و پرسش های خود را مطرح نمایید. همچنین میتوانید از مشاوره رایگان ما نیز استفاده نمایید و تمامی پرسش های خود را مطرح نمایید.

همین حالا با مشاورین ما در ارتباط باشید…

مشاوره طراحی سایت و سئو
امتیاز شما باعث دلگرمی ماست...
اشتراک در
اطلاع از
6 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
میثم
1 سال قبل

با سلام، من یک سایت شرکتی میخوام، آیا امکان پرداخت هزینه در چند قسط وجود دارد؟

sahand
1 سال قبل

سلام یک وب سایت می خوام بزنم که بجای خدمات، محصولات خودمون رو معرفی کنیم و امکان مقایسه بین محصولات وجود داشته باشد اما فروش اینترنتی نداشته باشیم به نظر شما وب سایت شرکتی مناسب ما می باشد؟

رامین ترابی
1 سال قبل

سلام، وقت بخیر، برای راه‌اندازی سایت شرکتی باید مدرک و مجوز خاصی داشته باشم؟