طراحی سایت وردپرس

راه حل فوری برای رسیدن به نتیجه سریعتر طراحی سایت

طراحی سایت و سئو سایت حرفه ای را با آرتیمان وب تجربه کنید

طراحی سایت حرفه ای وردپرس

یکی از ویژگی های مهم طراحی سایت با وردپرس، طراحی حرفه ای با آن است. با طراحی سایت وردپرس، می توانید یک تعامل حرفه ای بین کاربر و سایت ایجاد کنید.

طراحی سایت خلاقانه با وردپرس

بیش از 43% از سایت های طراحی شده در دنیا، وردپرسی هستند. اگر شما یک سایت خلاقانه می خواهید، وردپرس گزینه های زیادی را در اختیار شما قرار می دهد. 

طراحی سایت وردپرس چند زبانه

بسیار مهم است که خود را محدود به یک زبان یا یک کشور خاص نکنید. طراحی سایت دو یا چند زبانه در طراحی سایت وردپرسی، امری بسیار متداول و ارزشمند است.

چرا طراحی سایت با وردپرس

طراحی سایت با وردپرس را انتخاب می کنیم چون طبق اعلام رسمی خود وردپرس 43٪ سایت های دنیا از وردپرس استفاده می کنند. از وبلاگ های سرگرمی گرفته تا بزرگترین سایتهای خبری آنلاین. بله کاملا درست خواندید 43% از کل سایت های دنیا از وردپرس استفاده می کنند و این امر باعث شده است میزان اعتماد به این سیستم مدیریت محتوا بسیار بالا باشد. طراحی سایت با وردپرس بسیار ساده، قابل اطمینان و به روز است. در ادامه علت گسترده شدن ودپرس در بین کاربران وب را بررسی می کنیم و خواهیم دید که چرا کسب و کارها و برندهای مهم دنیا به سمت وردپرس رفته اند.

طراحی سایت وردپرس با قالب آماده یا قالب اختصاصی؟

اول ببینیم تعاریف در این باره چی هست، منظور از قالب آماده چیست؟ یک یا چند یا چند تیم با هم یک قالب را طراحی و برای مسائل مالی در اختیار دیگران قرار می دهند، در برخی موارد هم رایگان در اختیار شما قرار خواهند داد. به این نوع از قالب ها می گوییم قالب آماده، این قالب ها بسیار ساده و با امکانات زیاد هستند، نصب و راه اندازی و آموزش آن ها بسیار سریع و آسان است.

معایب قالب آماده وردپرس:

مزایای قالب آماده وردپرس:

منظور از قالب اختصاصی وردپرس چیست؟ به این معنی است که یک شخص یا چند شخص یا چند تیم تصمیم می گیرند که به صورت اختصاصی برای شما یک قالب را از ابتدا کدنویسی و طراحی کنند، این کار هزینه ی تمام شده پروژه را بالا برده و زمان زیادی هم وقت لازم است، ولی دقیقا بر اساس نیاز شما طراحی خواهد شد.

معایب قالب اختصاصی وردرپرس:

مزایای قالب اختصاصی وردپرس:

مشاوره طراحی سایت وردپرس

ما به شما در ساخت خط فکری کمک می کنیم

مشاوره راه اندازی سایت وردپرسی

در تمامی مراحل طراحی سایت وردپرس و شروع کسب و کار ما مشاور و همراه شما خواهیم بود و در تمامی مراحل مشاوره های رایگانی را برای شروع، راه اندازی و پس از آن ادامه روند کاری را خواهیم داشت. این مشاوره ها رایگان و بدون محدودیت زمانی خواهد بود تا ما اطمینان حاصل کنیم که شما مناسب ترین روش را برای شروع و ادامه راه اندازی انتخاب کنید.

مشاوره تبلیغاتی و گسترش

در تمامی مراحل کار ما پیشنهاداتی را به شما ارائه میکنیم که با کمترین هزینه بیشترین نتیجه را از سایت خود دریافت کنید و تجربه خوبی از راه اندازی یک وب سایت جدید داشته باشید، تمامی روش های ارائه شده در جلسات مشاوره تست شده و مشخص هستند و هدف ما صرفا رشد کسب و کار آنلاین شما خواهد بود زیرا رشد شما یعنی رشد ما.

وب سایت طراحی شده و آنلاین
0 +
مشتری فعال و آنلاین
0 +
پکیج تبلیغاتی فعال
0 +

قیمت طراحی سایت با وردپرس

قیمت طراحی سایت وردپرس شرکتی / پزشکی / معرفی

طراحی سایت ساده

برای شروع

18 میلیون/تومان
هاست 2 گیگ ایران/آلمان
دامنه یک ساله رایگان
بدون محدودیت صفحات و محتوا
پشتیبانی 3 ماهه رایگان
گرافیک پایه و بدون لایسنس
قالب طراحی ساده
ریسپانسیو و سرعت بهینه
بهینه سازی گوگل اولیه
تنظیمات امنیتی و هاست امن
شامل تمامی امکانات پایه
آموزش رایگان در محیط شرکت

طراحی سایت حرفه ای

گسترش و ادامه

28 میلیون/تومان
هاست 5 گیگ ایران/ آلمان
شامل تمامی موارد ساده
گرافیک نیمه حرفه ای با لایسنس
پشتیبانی 6 ماهه رایگان
قالب طراحی حرفه ای
طراحی اسلایدر متحرک و اختصاصی
بدون محدودیت در ایجاد امکانات
طراحی نشان و لوگوی اختصاصی
سئو بیس و بهینه سازی داخلی
نصب ابزارهای حرفه ای سئو
آموزش رایگان در محیط شرکت

طراحی سایت ویژه

حرفه ای شو

56 میلیون/تومان
هاست 10 گیگ ایران/آلمان
شامل تمامی موارد حرفه ای
گرافیک اختصاصی با لایسنس
پشتیبانی 12 ماهه رایگان
قالب طراحی اختصاصی
طراحی اسلایدر اختصاصی
بدون محدودیت در سفارش امکانات
طراحی نشان و لوگو و ست اداری
سئو بیس و بهینه سازی کامل
نصب و آموزش ابزارهای حرفه ای سئو
آموزش رایگان در محیط شرکت

امکانات، خدمات و نکات مهم

هزینه طراحی سایت وردپرس

هزینه طراحی سایت فروشگاهی کالا و خدمات

طراحی سایت فروشگاهی ساده

برای شروع

28 میلیون/تومان
هاست 10 گیگ پرسرعت ایران
هاست و دامنه یک ساله رایگان
بدون محدودیت در دسته بندی و نمایشتوا
پشتیبانی 3 ماهه رایگان
گرافیک پایه و بدون لایسنس
قالب طراحی ساده
ریسپانسیو و سرعت بهینه
بهینه سازی گوگل اولیه
تنظیمات امنیتی و هاست امن
شامل تمامی امکانات یک فروشگاه اینترنتی
ورود محصولات رایگان / 50 محصول
آموزش رایگان در محیط شرکت و آنلاین

طراحی سایت فروشگاهی حرفه ای

گسترش و ادامه

65 میلیون/تومان
هاست 20 گیگ پر سرعت ایران
شامل تمامی موارد فروشگاهی ساده
گرافیک اختصاصی با لایسنس
پشتیبانی 12 ماهه رایگان
طراحی اختصاصی قالب سایت
طراحی اسلایدر متحرک و اختصاصی در تمامی دسته ها
بدون محدودیت در ایجاد امکانات
طراحی نشان و لوگوی اختصاصی
سئو بیس و بهینه سازی داخلی
ورود محصولات رایگان / 100 محصول
نصب و آموزش ابزارهای حرفه ای سئو
آموزش رایگان در محیط شرکت و آنلاین

امکانات، خدمات و نکات مهم

نمونه کارهای طراحی سایت وردپرس

چرا طراحی سایت وردپرس آرتیمان وب؟

سئو و بهینه سازی سایت

داشتن یک سایت به تنهایی کافی نیست و شما باید پس از طراحی سایت سئو یا بهینه سازی خود را آعاز کنید ولی قبل از آن باید بدانید که تمامی سایت های طراحی شده آرتیمان وب سئو بیس بوده و تمامی اصول اولیه و پایه سئو روی آن اجرا میگردد.

پشتیبانی فنی مداوم

پس از طراحی سایت نکته مهم و بسیار مهم پشتیبانی سایت است که از لحظه شروع طراحی تا زمانی که همکار تجاری آرتیمان وب هستید این پشتیبانی ادامه خواهد داشت ، پشتیبانی فنی آرتیمان وب بدون قید و شرط بوده و همیشه در حال اجرا است.

ریسپانسیو و قابل تغییر

سایت های طراحی شده توسط آرتیمان وب همگی ریسپانسیو بوده و در تمامی دستگاه ها به درستی نمایش داده میشوند. چه در موبایل ، چه در تبلت و چه در کامپیوتر های شخصی و لپتاپ وب سایت شما به درستی نمایش داده می شود.

سرعت و امنیت سایت

سرعت و امنیت سایت یکی دیگر از مهمترین نکات در طراحی سایت است که شما باید بدانید سایت شما در مقایسه با رقبا سرعت بیشتری داشته و از امنیت کافی برخوردار است. با توجه به سئو بیس بودن طراحی ها و استفاده از سرورهای امن این مهم رقم خواهد خورد.

امکانات طراحی سایت وردپرسی

پنل کاربری بسیار استاندارد و آسان وردپرس

یکی از مهمترین نکات در مدیریت یک وب سایت، داشتن پنل مدیریت آسان و ساده است. پنل مدیریت وردپرس به اندازه ای ساده است که شما با 10 دقیقه می توانید این پنل را به صورت کامل یاد بگیرید. دسترسی های بسیار آسان و کاربردی پنل مدیریت وردپرس آن را نسبت به سایر سیستم های مدیریت محتوا متمایز کرده است. استفاده از نوتیفیکیشن ها در این پنل به سادگی شما را مطلع می سازد.

در پنل کاربری وردپرس شما به تمام اطلاعات مورد نیازتان دسترسی سریع دارید و این موضوع هم برای مدیر سایت بسیار کاربردی است و هم برای طراح وب سایت. طراحی سایت با وردپرس بسیار لذت بخش بوده و کار کردن با این پنل برای مدیران وب سایت نیز بسیار آسان است. امکانات مدیریتی بسیار زیاد باعث خواهد شد تا عاشقش شوید. انواع سطح دسترسی به پنل مدیریت و امنیت این سیستم مدیریت محتوای محبوب را محبوب تر می کند.

پیاده سازی وردپرس بر بستر PHP و MySQL

طی آمارهای به دست آمده در سال 2020 پی اچ پی از نظر رتبه بندی محبوبیت رتبه 5 دنیا دارد و حتما میدانید که پی اچ پی زبان برنامه نویسی باز است و شما آزادانه میتوانید کدها را ویرایش نمایید . این بستر برای وردپرس انتخاب شده تا آزادی را چندین برابر نمایش دهد . دیتابیس استفاده شده در وردپرس بر بستر لینوکس بوده و این دیتابیس بسیار سریع است و با توجه به سادگی و سرعت بالا شما میتوانید به سادگی دسترسی داشته باشید به تمامی جداول و این موضوع بسیار مهم است برای بهینه سازی جداول و سهولت در ایجاد و ویرایش جداول.

استقبال جهانی از طراحی سایت با وردپرس

شاید برای شما هم جالب باشد که بدانید از این 35% سایت در کل دنیا چه برندها و مجموعه ها و سایت هایی با وردپرس طراحی شده اند . سایت هایی مثل پلی استیشن ، بلومبرگ ، بی بی سی و… از وردپرس استفاده کردند ، تنها علتی که به ذهن میرسد این است که این شرکت ها و برندهای بزرگ دنیا نخواستند چرخ را دوباره ابداع کنند و به 60.000.000 کاربر وردپرس اعتماد کردند و برند خود را بر بستر وردپرس پیاده سازی کرده اند.

در ایران هم بسیاری از سایت های پر بازدید و قوی بر بستر وردپرس هستند که از جمله مهمترین سایت های طراحی شده با وردپرس میتوان به گجت نیوز ، یکتا نت و بسیاری از سایت های پر طرفدار ، وردپرس هیچ محدودیتی برای شما ایجاد نمیکند و شما با خیالی راحت میتوانید به آن اعتماد کنید.

طراحی سایت وردپرس و اصول سئو 2023

یکی دیگر از علت های محبوبیت وردپرس و کار کردن با آن این است که به صورت دوره ای و در زمان های مشخص به روز رسانی های مهمی را به رایگان در اختیار شما قرار می دهد و این به روز رسانی ها عمدتا برای بهبود کدها، امنیت و از همه مهمتر سئو است. این موضوع را به جرات می گوییم که سئو یک سایت وردپرسی به مراتب ساده تر و سریع تر از سیستم های مشابه دیگر است. شاید بتوان با استناد به نمونه های سئو انجام شده بر روی وردپرس این امر را تایید کرد، علت این هماهنگی با اصول سئو 2023 گوگل این است که تیم متخصص و بزرگ وردپرس به صورت روزانه در حال آپدیت قوانین گوگل بر بستر وردپرس هستند و صرفا یک شخص این موضوع را مدیریت نمی کند.

در اکثر سیستم های مدیریت محتوای مشابه یا حتی اختصاصی این قوانین هر چند سال یک بار ممکن است آپدیت و به روز رسانی گردد ولی به طور میانگین هر ماه وردپرس ورژن جدیدی را به رایگان در اختیار کاربران قرار میدهد که اصول جدید در آن رعایت شده است. خوب با توجه به بیان مسائل مختلف به جرات می گوییم وردپرس مناسب ترین، ارزان ترین و ساده ترین راه برای داشتن یک وب سایت به روز و قدرتمند است.

امنیت بالا و به روزرسانی مستمر در طراحی سایت با وردپرس

یکی دیگر از علت های به روز رسانی های مستمر بحث های امنیتی وردپرس هست، شاید زیاد شنیده باشید که وردپرس امنیت ندارد ولی این باور بسیار غلط است، خود وردپرس بسیار امن است و بارها و بارها تست شده است، چیزی که ممکن است در برخی موارد را وردپرس را نا امن کند، پلاگین های ناشناس و نا معتبر است. بالاتر گفتیم که وردپرس یک سیستم مدیریت محتوای متن باز است و هر کسی هر چیزی می تواند به آن اضافه کند پس به همین دلیل است که میگویند باید توسط متخصص و تیم مورد اطمینان طراحی سایت وردپرس انجام دهید.

همچنین قالب های رایگان و بدون لایسنس هم امنیت وردپرس را به شدت به خطر می اندازند. وردپرس بسیار امن و قابل اعتماد است ولی باید همیشه آن را به روز نگهدارید که البته این به روز رسانی با فشردن یک کلیک است و خود به خود آپدیت را دریافت میک نید، به همین خاطر است که می گوییم بسیار ساده و امن است.

طراحی سایت وردپرس برای چه کسب و کارهایی مناسب است؟

همانطور که پیش از این گفته شد، وردپرس یک سیستم مدیریت متن باز است که کار کردن با آن را برای همه، ساده تر می کند.  چه شما یک فروشگاه داشته باشید و بخواهید آن را وارد دنیای مجازی کنید، چه یک مدیر شرکت، تفاوتی ندارد. این روز ها، هر کسب و کاری برای پیشرفت بیشتر به وب سایت نیاز دارد. با این حال اگر نمی خواهید هزینه زیادی را صرف کنید، طراحی سایت وردپرس بهترین گزینه برای شما است. به این ترتیب، می توانید با هزینه ای مناسب، سایتی حرفه ای را تحویل بگیرید.

چرا طراحی سایت وردپرس محبوب است؟

دلایل بسیاری برای استقبال از طراحی سایت وردپرس وجود دارد. تعدادی از آن ها را با هم مرور کردیم. با این حال، وردپرس، دلایل بیشتری برای برتری دارد. سادگی، افزونه های کاربردی، انعطاف بالا، سئو مناسب، مدیریت آسان محتوا و ساختار جذاب، ویژگی هایی هستند که تا اینجا مطرح کردیم. همینطور همه گیر بودن، خلاقیت، قابلیت اشتراک، منبع باز، پاسخ گویی، عملکرد، مقیاس پذیری، پشتیبانی، سرعت و کارایی، همه دلایل ارجحیت وردپرس نسبت به سایر سیستم های مشابه آن است.

زمان

سادگی وردپرس، یکی از مهم ترین دلایل محبوبیت آن است. به خاطر همین استفاده راحت هست که وردپرس از رقبای خود، پیشی گرفته است. با اینکه امکان طراحی سایت وردپرس برای همه وجود دارد اما اگر تجربه این کار را نداشته باشید، سایت جالبی از آب در نمی آید.

به همین دلیل پیشنهاد می کنیم از خدمات آرتیمان وب استفاده کنید. تیم آرتیمان وب با تجربه پر باری که دارد، می تواند دقیقا همان وب سایتی که می خواهید را به شما تحویل بدهد. به این ترتیب، می توانید در وقت خود، صرفه جویی کنید. در واقع، هزینه ای که برای پرداخت طراحی سایت وردپرس می پردازید، قابل قیاس با زمانی که برای یادگیری این کار صرف می کنید، نخواهد بود.

خلاقیت

ما وردپرس را پیشنهاد و توصیه می کنیم. چرا که این سیستم درست مثل سیستم عامل موبایل و متناسب با نیاز کاربران، به روز می شود. پیش از این هم به آپدیت های وردپرس اشاره کردیم. با این حال، لازم است تاکید کنیم که آپدیت های وردپرس، به معنی رفع نواقص و بهبود عملکرد آن است.

از آنجایی که به روز رسانی های این سیستم، در فاصله های زمانی کوتاه انجام می شود، شما می توانید به راحتی مشکلات احتمالی وب سایت خود را رفع کنید. نگران نباشید. ما یک سایت حرفه ای به شما تحویل می دهیم. با این حال، اگر قصد دارید که تغییراتی در وب سایت تان ایجاد کنید، تیم آرتیمان وب در کنار شما خواهد بود.

جذابیت بصری

طراحی های متنوع و قالب های آماده ی زیادی در این سیستم قرار دارد. به همین خاطر دست آرتیمان وب، حسابی باز است تا همان طراحی سایت وردپرس که شما می خواهید را انجام بدهد. همینطور تم های بی شمار این مجموعه، اجازه می دهد تا ما بتوانیم وب سایتی شخصی سازی شده و مخصوص خود شما طراحی کنیم.

در واقع وردپرس مثل یک کتابخانه، هزاران افزونه و پلاگین در اختیار طراحان می گذارد. همین امر، قدرت انتخاب طراح را افزایش می دهد تا نتیجه کار را با سلیقه شما، تطبیق دهد. می توانید با خاطری آسوده طراحی وب سایت وردپرسی خود را به آرتیمان وب بسپارید. تمام تلاش طراحان ما، برای جلب رضایت مشتری های عزیز هست.

شخصی سازی راحت و قوی

اگر بخواهید که طراحی وب سایت شما با استفاده از کد نویسی انجام شود، تیم ما این کار را به بهترین نحو انجام می دهد. با این حال، وردپرس، قالب های بسیاری دارد که طراحی وب سایت را سریع تر و ساده تر پیش می برند. از طرفی، با یک کد نویسی اشتباه، ممکن است عملکرد وب سایت شما به کلی تحت تاثیر قرار بگیرد. در حالی که این ریسک، در طراحی سایت وردپرس وجود ندارد.

در وب سایت های کد نویسی شده، تنها عملکرد های اصلی و اساسی وجود دارند. البته این مورد لازم هست اما کافی نیست. در صورتی که وب سایت شما کد نویسی شده باشد و تصمیم بگیرید تم وب سایت را تغییر بدهید، با موانعی مواجه می شوید. طراحان وب سایت باید به صورت کلی، کد های جدید بنویسند که هم خیلی زمان بر است و هم هزینه هایی را برای شما به دنبال خواهد داشت. با طراحی سایت وردپرس، چنین مسائلی به وجود نمی آید. پس از آنکه طراحان آرتیمان وب، سایت شما را طراحی کرده و در اختیارتان بگذارند، می توانید هر تغییری را روی آن اعمال کنید. البته ما همان چیزی که شما سفارش می دهید را تحویل تان می دهیم. با این حال، در صورتی که تمایل به تغییر تم یا پلاگین ها داشته باشید، می توانیم این تغییر را به راحتی، صورت بدهیم.

مدیریت محتوا

لازم است یادآوری کنیم که آرتیمان وب، همواره در کنار شما می ماند. پس از طراحی سایت، شما را رها نمی کنیم و هر زمان به کمک نیاز داشته باشید، می توانید روی ما حساب کنید. پس از پایان مراحل طراحی سایت، روش های بارگذاری محتوا را طی یک جلسه با شما در میان می گذاریم. همچنین، سادگی وردپرس نیز مدیریت کردن محتوا را ساده تر می کند. شما می توانید پس از یک جلسه مشاوره با تیم آرتیمان وب، خودتان به تنهایی شروع به آپلود کردن محتوای جدید در وب سایت تان کنید. مدیریت محتوا در وردپرس، به سادگی کار کردن با نرم افزار ورد است. هرچند که وردپرس، تنها سیستم طراحی سایت نیست اما همین کاربری های آسان هست که آن را پر طرفدار کرده است.

متن باز بودن وردپرس

متن باز بودن وردپرس، مزیتی بی نظیر

همانطور که گفتیم، متن باز بودن وردپرس، می تواند هم مزیت باشد و هم یک ایراد. با این حال، مزایای آن، خیلی بیشتر از ایراد های احتمالی هستند.

پس از پایان طراحی سایت وردپرس تان، همچنان این سیستم توسط کارشناسان خبره در سراسر جهان، به روز رسانی می شود. بنابراین هر زمان که بخواهید، می توانید افزونه جدیدی به وب سایت تان بیافزایید. تیم طراحی وب سایت آرتیمان وب آماده هست تا در هرزمانی، وب سایت شما را به روز رسانی نماید. نگران هزینه های جانبی نباشید. زیرا این کار، هزینه زیادی را برای شما ایجاد نخواهد کرد.

قدرت پاسخ گویی بالا

طراحی سایت وردپرس می تواند یک نسخه تمام عیار از وب سایت های سازگار با تمام دستگاه ها باشد. در واقع با طراحی سایت وردپرس، می توانید یک وب سایت ریسپانسیو داشته باشید. ریسپانسیو بودن وب سایت باعث می شود که به راحتی در هر دستگاهی به نمایش دربیاید. حتما تا کنون به بعضی از وب سایت ها برخورده اید که فقط متناسب با دسکتاپ طراحی شده اند. به این معنی که اگر با یک گوشی موبایل یا تبلت وارد آن سایت بشوید، متناسب با دستگاه شما، به نمایش در نمی آیند. در حالی که با طراحی سایت وردپرس، دیگر دغدغه ریسپانسیو نبودن وب سایت را نخواهید داشت. ریسپانسیو طراحی شدن سایت ها، یکی از تاثیرگذار ترین موارد در تجربه کاربری محسوب می شوند. این نکته در بهبود سئو سایت نیز موثر است.

ساختار کاربر پسند

وب سایت هایی که با استفاده از وردپرس طراحی می شوند، سرعت لود بالایی دارند. این، همان چیزی هست که کاربران فضای مجازی می خواهند. سیستم وردپرس به طراحان اجازه می دهد که نقشه های سایت XML را ایجاد کنند. پس از این، ربات های گوگل می توانند به صفحات وب سایت شما، دسترسی داشته باشند. این امر در بهبود بهینه سازی وب سایت نیز موثر است. زیرا ربات ها تعیین می کنند که مطالبی که در سایت شما بارگذاری می شوند، ارزش رتبه های برتر را دارند یا خیر. یکی از دلایلی که باعث می شود مدیران مشاغل مختلف از سیستم وردپرس استقبال کنند، ساختار کاربر پسند آن است. زیرا اگر وب سایت شما، تمام ویژگی های یک سایت حرفه ای را داشته باشد اما سرعت لود شدن بالا باشد ، کسی از آن بازدید نمی کند. یکی از مهم ترین کار هایی که تیم طراحی سایت وردپرس آرتیمان وب انجام می دهد، طراحی کاربر پسند وب سایت است. بنابراین، نگران کاهش بازدید از سایت تان نخواهید بود.

شبکه اختصاصی

اشتراک گذاری اطلاعات در وردپرس آنقدر ساده هست که قابل قیاس با هیچ بستر دیگری نیست. با استفاده از پنل مدیریتی که تیم طراحی آرتیمان وب برای شما تهیه می کند، می توانید محتواهای وب سایت وردپرسی خود را در تمام سیستم عامل ها به اشتراک بگذارید. البته این پایان ماجرا نیست. در کنار این مورد، امکان به اشتراک گذاشتن محتوای وب سایت با شبکه های اجتماعی نیز وجود دارد. این مورد، تاثیر به سزایی در بهبود سئو وب سایت شما خواهد داشت. همانطور که می بینید، وردپرس یک انتخاب بی نقص به شمار می رود. چراکه تمام نکاتی که باعث دیده شدن و موفقیت یک وب سایت و در نتیجه، موفق شدن یک کسب کار می شود را دارد.

ارتباط آسان با سایر اپلیکیشن ها

تقریبا همه شبکه های اجتماعی، امکان بر قراری ارتباط افراد شخص ثالث با وب سایت ها را در اختیار کاربران قرار می دهند. این ادغام به وسیله اپلیکیشن های رابط برنامه نویسی یا API ها انجام می شود. در سیستم وردپرس، هزاران رابط کاربری، طراحی شده و در دسترس کاربران قرار دارد. به همین خاطر، شما می توانید به راحتی لینک هایی از وب سایت خود را در سایر شبکه های اجتماعی بگذارید. با طراحی سایت وردپرس، دسترسی به چنین ابزاری، راحت است. علاوه بر این، با قرار دادن لینک در شبکه های اجتماعی، هم سئو وب سایت بهبود می یابد و هم بازدید کنندگان سایت شما بیشتر می شوند. در زمان عقد قرارداد، هر سوالی که در این مورد دارید را از همکاران ما بپرسید.

توسعه راحت

معمولا افرادی که به تازگی در حال راه اندازی کسب و کار شان هستند، فقط به داشتن وب سایت اهمیت می دهند. با این حال، لازم هست که هم زمان با رشد کسب و کارتان، وب سایت تان هم توسعه بیشتری بیابد. تقریبا همه کارشناسان حوزه طراحی سایت تایید می کنند که ورد پرس، این امکان را برای شما فراهم می کند. بنابراین در هر زمان که بخواهید، تیم طراحی سایت وردپرس آرتیمان وب، سایت شما را توسعه داده و به روز رسانی می نماید. این کار نه تنها هزینه آنچنانی ندارد، بلکه در کوتاه ترین زمان نیز، انجام می شود. بنابراین اگر یک سایت فروشگاهی دارید و لازم است که مدام محصولات جدیدی را در آن بگنجانید، طراحی سایت وردپرس را به شما پیشنهاد می کنیم.

وردپرس پشتیبان شماست ...

وردپرس، یکی از قوی ترین پشتیبانی ها در جهان را به کاربران خود ارائه می کنند. در کنار این سیستم، گروه های بسیار بزرگی از تکنسین ها حضور دارند تا در هر لحظه بتوانند به کاربران کمک کنند. هزاران نفر از کارشناسان طراحی سایت وردپرس، در انجمن های مختلف، آماده ارائه مشاوره های رایگان هستند. در کنار این پشتیبان قوی، آرتیمان وب نیز در کنار شما حضور دارد. در هر لحظه و با هر مشکلی در مدیریت وب سایت تان مواجه شوید، می توانید روی ما حساب کنید. با مشاوره گرفتن از تیم پشتیبانی آرتیمان وب، می توانید به راحتی وب سایت تان را حفظ کرده و توسعه دهید.

وردپرس یک سیستم همه گیر است

از آنجایی که ویژگی های وردپرس، شناخته شده است، افراد بسیاری ترجیح می دهند از این بستر برای وب سایت شان استفاده کنند. شما برای کار کردن با این سیستم، به پیش زمینه خاصی نیاز ندارید. همه آنچه که لازم هست را ما به شما می گوییم. از آنجایی که کار کردن با وردپرس را می توان به سرعت یاد گرفت، این بستر، به یک سیستم همه گیر تبدیل شده است.

وردپرس سرعت بالا و عملکرد مناسبی دارد

نرم افزار ها و بستر های زیادی هستند که به وسیله آن ها می توان در مدت کوتاهی وب سایت را طراحی کرد. با این حال چرا روی طراحی سایت وردپرس تاکید می کنیم؟ این درست است که با سایر سیستم ها هم می توان در عرض 1 روز، وب سایت طراحی کرد. با این حال، کارایی یک وب سایت وردپرسی را نمی توان از سایر سیستم ها انتظار داشت.

 

پلاگین های وردپرس به چه منظور استفاده می شوند؟

بیش از ۵۴.۰۰۰ افزونه و پلاگین تا امروز برای وردپرس طراحی شده است ، برخی از این پلاگین ها پولی و بیشتر آن ها رایگان است، این پلاگین ها در موارد مختلف طراحی شده اند تا شما به سادگی و راحتی بتوانید طراحی سایت وردپرس خود را گسترش دهید، تقریبا می توان گفت هر چیزی که بخواهید در مخزن پلاگین وردپرس یافت میشود و شما با یک کلیک میتوانید آن را نصب و راه اندازی کنید.

یکی از جالب ترین و مهمترین موارد پلاگین های وردپرس بخش راهنمای نصب، بخش ترجمه ها و آموزش کار با پلاگین است که تقریبا همه ی افزونه ها این موارد را دارند و حتی قبل از نصب میتوانید توضیحات و تصاویر وردپرس را نیز مشاهده کنید.

شما با پلاگین ها میتوانید وب سایت خود را تبدیل به یک فروشگاه اینترنتی ، گالری تصاویر ، وبلاگ یا انجمن کنید.

همیشه در دسترس هستیم تا بتوانیم خدماتی متمایز و پشتیبانی حرفه ای را ارائه نماییم. در صورتی که توضیحات بالا کافی نبود و یا ابهامی در موارد داشتید حتما با ما در ارتباط باشید و پرسش های خود را مطرح نمایید. همچنین میتوانید از مشاوره رایگان ما نیز استفاده نمایید و تمامی پرسش های خود را مطرح نمایید.

همین حالا با مشاورین ما در ارتباط باشید…

مشاوره طراحی سایت و سئو
4.2/5 - (8 امتیاز)
اشتراک در
اطلاع از
2 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
شیرازی
1 سال قبل

سلام وقت شما بخیر. من میخواستم فروشگاه اینترنتی خودم رو راه بندازم. ولی بین داشتن یک سایت وردپرسی با ی سایت اختصاصی کدنویسی شده شک دارم. هم توی بحث سئو اینک کدوم میتونه راحت تر بالا بیاد؟ آیا تفاوتی هست بینشون توی این مورد؟
کسب و کار من فروش کفش های مردونس